dilluns, 25 de maig del 2015

PRESENTACIONS

Hola! Em dic Natalia De la Peña i sóc una de les autores del blog. Abans de començar a escriure el blog, ens agradaria presentar-nos.
Tinc 13 anys i vaig a segon d'ESO. Visc a Vilassar de Mar, on faig patinatge al C.P.A Vilassar de Mar. Durant el meu temps lliure m'agrada escriure, llegir, escoltar música i dibuixar. També m'encanta anar a jugar a bàsquet amb les meves amigues i ballar.


Hola! Sóc l'Andrea Llopis i tinc 13 anys. Vaig a 2n d'ESO, sóc de Cabrils i la meva família està formada pel meu pare, la meva mare i la meva germana d'11 anys. Tots els meus amics i institut estan a Vilassar de Mar i sempre he volgut quedar-me allà a viure. M'agrada molt dibuixar. També vull anar a una escola de ball, ja que m'agrada molt ballar. Esperem que us agradi molt el nostre blog.

Fins aviat, Natalia i Andrea.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Bon dia (o nit) estimats lectors, si volen comentar, endavant, però pensin que aquest blog el fan persones com vosaltres, i els comentaris ofensius es poden estalviar. Si no els hi agrada el que llegeixen, deixin de llegir-ho. Poden comentar si hi ha errors, és clar! Però no calen males crítiques. Gràcies.